SPECS: aMule.spec - fixed typo, typos...

Śro, 4 Maj 2005, 11:29:45 CEST

Kamil =?iso-8859-2?Q?Kosi=F1ski?= wrote:

> To może wprowadzimy taki obowiązek ? :)

Jesli jeszcze nie ma, to powinien byc. Lista pld-devel jest po to, zeby
developerzy wyrazali na niej swoje opinie, w tym opinie o pracy innych.
Jesli ktos ma takie opinie w glebokim powazaniu, to nie powinien miec rw.

Zolta kartka to jest u nas czasowe -rw.
Nie ma innych sankcji.

  phone (48)(58) 347 14 61