PATCH: clamav.spec, bcond database subpackage + very small fixes

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 4 Maj 2005, 12:37:29 CEST

On środa 04 maj 2005 10:57, Bob Budowniczy wrote:

> Mikolaj Kucharski, jakby co tak mozecie podpisywac

Zasadniczo jesteś na dobrej drodze do dostania rw, gdyby nie takie małe ale w
postaci niepodpisywania się imieniem i nazwiskiem. Sporo deweloperów krzywo
patrzy na ludzi, którzy się kryją za jakimiś nickami.