SPECS: aMule.spec - updated to FINAL 2.2.0

paszczus@newelski.com paszczus w newelski.com
Śro, 4 Maj 2005, 13:45:55 CEST

On Tue, 3 May 2005, Kamil [iso-8859-2] Kosiński wrote:

> Czy Ty chociaż sprawdzasz, czy to co commitujesz to się buduje, czy
> tylko w ciemno podbijasz wersje ???

W wiekszosci przypadkow sprawdzam u siebie na maszynie, ale na niektorze
rzeczy nie mam miejsca na dysku, wsensie na BR i wtedy puszczam do test...
Ostatnio mnie zjechal averne, ze puszzcam za duzo do test i ze mam se dac
mniejsze prio, wiec juz prawie nic nie puszczam, jedynie tego aMule
kilkakrotnie i juz afera..
Juz przyszla maciez, a w zasadzie kabel do niej, w piatek bedzie na tym
stawiany system i juz bede mial swoje srodowisko w 100%.

Pozdrawiam