SPECS: aMule.spec - fixed typo, typos...

paszczus@newelski.com paszczus w newelski.com
Śro, 4 Maj 2005, 13:54:39 CEST

On Wed, 4 May 2005, Piotr Szymanski wrote:

> [...]
> - uaktualnia
> - puszcza do test zeby sprawdzic
> while (sa bledy)
> {
> 	- poprawia wylapane bledy
> 	- puszcza do test
> }
> Ten sposob pracy paszczus wyjasnial na ircu i o ile przypominam sobie ze
> dostawal opierdziel za psucie, to amego sposobu pracy nikt konkretnie nie
> krytykowal, chociaz do dzis nie rozumiem czemu nie poprosil avernego o konto
> na dev.pld. Moze po prostu wyjasnic mu co i jak ma robic, a nie od razu -rw.
Zgadza sie, pisalem o tym... a o koncie nikt mi nie mowil, nic nie
wiedzialem. Jedyne konto jakie dostalem to od avernego na amd64, zeby
zrobic amaroka. Wczoraj (zaczynajac aMule.spec) chcialem sie na nie
zalogowac, ale serwer nie dzialal, wiec puszczalem na buildery, ot co.

> W kazdym razie niezapisanie sie na pld-devel-pl jest oczywiscie
> niedopuszczalne.
Jestem zapisany.