SPECS: aMule.spec - fixed typo, typos...

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Śro, 4 Maj 2005, 13:55:24 CEST

Hi,
Marcin Doliński (Wednesday 04 of May 2005 13:52):
> To zachowuj się tak samo kulturalnie jak pozostali czytelnicy _tej_ listy i
> odpisuj _pod_ treścią.
A dlaczego? Mnie szczerze denerwuje to ze msuze przewinac calego poprzedniego
maila ktorego jzu i tak czytalem zeby zoabczyc co ktos napisal, na lsita kde
mam ochote niekiedy komus przywalic jak watek sie ciagnie na 30 wiadomosci.

A jak mam nad trescia na ktora odpowiada to nie musze sie meczyc z
przewijaniem tylko od razu rzut oka.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org