SPECS: python-pyxmpp.spec - snap 0.5.s20050428

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 4 Maj 2005, 15:17:09 CEST

On Wed, May 04, 2005 at 03:06:20PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A jak wyjdzie 0.5.a ?

Nie wyjdzie. W końcu to mój projekt i ja go wersjonuję. Snapszot bez
".s" wyszedł przez pomyłkę, w szczególnych okolicznościach. Kolejne
oficjalne wydanie będzie miało numer 0.6.

> Chyba cos ci sie pomylilo?
> Wlasnie po to wrzucamy wszedzie nr snapszotu do release a nie do version,
> zeby NIE podbijac epoch.

No przecież właśnie o tym piszę. Używamy takich releasów dlatego, że
użycie "oryginalnego" wersjonowania powodowałoby potrzeby zwiększania
Epoch. Jeśli snapshoty projektu są od razu wersjonowane tak, żeby nie
sprawiać tego typu problemów, to nadużywanie Release nie jest potrzebne.

Pozdrowienia,
	Jacek