SPECS: aMule.spec - fixed typo, typos...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 4 Maj 2005, 16:46:24 CEST

On Wed, May 04, 2005 at 01:55:24PM +0200, Piotr Szymanski wrote:
> A dlaczego? Mnie szczerze denerwuje to ze msuze przewinac calego poprzedniego
> maila ktorego jzu i tak czytalem zeby zoabczyc co ktos napisal, na lsita kde
> mam ochote niekiedy komus przywalic jak watek sie ciagnie na 30 wiadomosci.

To każ czytnikowi zwijać cytowaną treść. Każ ludziom ciąć cytaty do
niezbędnego minimum.

> A jak mam nad trescia na ktora odpowiada to nie musze sie meczyc z
> przewijaniem tylko od razu rzut oka.

A ja muszę przewinąć na dół, żeby przeczytać czego dotyczy odpowiedź,
przewinąć do góry i czytając znowu przewijać w dół.

--
Tom Pala <gotar w pld-linux.org>           http://vfmg.sourceforge.net/
                                         http://tccs.sourceforge.net/