SPECS: aMule.spec - fixed typo, typos...

Przemek Iskra sparky w sparky.homelinux.org
Śro, 4 Maj 2005, 21:43:50 CEST

On Wed, May 04, 2005 at 06:49:01AM -0500, paszczus w newelski.com wrote:

> gotar, bez przesady. Mam tez nauke, szkole, zycie.. a nie tylko
                                      ^^^^^^
nie że jestem jego ojcem, ale ze zwykłej opiekuńczości proponuję
przedłużenie -w do czasu okazania poprawy w nauce (matematyka)

uzasadnienie: co nam z developera który nie będzie miał czasu zdobywać
nowych umiejętności bo będzie musiał łopatą machać ? (o ile będzie miał
na tyle szczęścia że na łopatologię się załapie)
drugim wyjściem jest bezrobocie, ale kto mu wtedy za internet zapłaci...

tyle odemnie, bez urazy paszczus...

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ..Mail,MSN  LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW.......ca.docs.pld-linux.org