SPECS: krusader.spec - added bcond_with libkjsembed; default disable

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Śro, 4 Maj 2005, 23:02:21 CEST

Dnia poniedziałek, 2 maja 2005 13:00, Piotr Szymanski napisał:

> Przegladam 7k maili z pld-cvs-commis z czasu jak mnie nie bylo i wlasnie na
> natrafilem.
> WTF? Niby dlaczego domyslnie wylaczyc? Zadne kde do Ac bez kdebindings nie
> trafi i tak.

nie pamiętam dokładnie ale chodziło tu chyba o prawie zerową funkcjonalność w
ramach przeznaczenia tego programu, co wobec dodatkowych zależności mija się
zupełnie celem.
Był w miarę niedawno o tym (tzn: dodatkowych zależnościach) jakiś podobny
wątek, coś chyba chodziło o gnome.

Podobnie z libkonq. Czemu tego bconda dopiero teraz odwróciłeś skoro to już
trochę czasu leżało?