ipsec-tools i devel na head

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Czw, 5 Maj 2005, 23:58:30 CEST

Witam!
Zapędziłem się z ipsec-tools jakiś czas temu :-( - mój błąd - i podbiłem
do wersji, która myślałem, że szybko wyjdzie. Czytając jednak regularnie
listę ipsec-tools widzę, iż należy póki co, trzymać się wydania 0.5x bo
0.6/HEAD
ma wciąż sporo innowacyjnych i niepewnych zmian.

Więc pytanie jak teraz teraz to wyprostować?
Z tego co jest zrobić DEVEL, a HEAD cofnąć do 0.5 z +epoch (nie ma na ftpie
więc chyba nie trzeba? Tak?)
Zrobiłem też poprawki w pliku racoon.init i dodałem
/etc/sysconfig/racoon: jak
to zrobić, żeby się jak najmniej narobić? ;-)

Dzięki za pomoc!

--
Andrzej Zawadzki