SPECS: aMule.spec - fixed typo, typos...

Przemek Iskra sparky w sparky.homelinux.org
Pią, 6 Maj 2005, 01:08:18 CEST

On Wed, May 04, 2005 at 10:30:24PM +0200, Adam Gołębiowski wrote:

> Info do Gaususa, leafnode'a, zagrodzkiego i kamyka:
> Tego maila nie było. On nie istnieje.
Takie cuda sie zdazaly na tych listach, ale widac nie miales szczescia.

> Teraz się módl, by go nie przeczytali, bo inaczej ja mam przesrane. A jak
> ja mam przesrane, to Ty będziesz mi tego g... zazdrościł jak Cię dorwę ;)
w polsce bede na wakacje, kiedy i gdzie sam nie wiem, ale jak sie
postarasz to moze uda Ci sie mnie znalezc, a tak to nie polecam mnie
dorwac

> PS: To może masowe -w ze względu na studiowanie? Napewno jeszcze parę
> osób odpadnie, RMi pójdą na studia, Ac stanie i będziemy mieli powtórkę
> z rozrywki.
a ja dzis wrzucilem nowe ppcrcd i spadam sie uczyc, przynajmniej taka
mam nadzieje :P
I must be the best ! - Finlandia na mnie czeka (:

PS: CC, tylko devel-en zostaje, nie bede mial czasu na inne

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ..Mail,MSN  LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org