SOURCES: libfame-gcc.patch (NEW)

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pią, 6 Maj 2005, 13:22:50 CEST

robert j. wozny wrote:

> tia, sprobuj skompilowac gstreamer-plugins, czy cokolwiek innego co
> uzywa libfame. dostaniesz ladne unresolved symbol: _mmx_one
> wdrozone w gcc post 3.4

wrrr, ale te zrodla sa brzydko napisane. we wstawkach asm. uzywaja
na twardo nazw globalnych zmiennych zamiast normalnie podac je jako
parametry do wstawki. dlatego tez kompilator nie widzac zwiazku
miedzy tekstem wstawki a zmiennymi usunal z kodu `static _mmx_one*`.

na szybki wydaje mi sie lepiej nalozyc zalaczona latke,
bo na poprawianie takiej ilosci asm. zgodnie ze sztuka nie mam checi.

to taka uwaga nawiasem :)
wracam do pracy...