Kernel 2.6 w AC, alsa i support kodeka alc880

Piotr Czechowicz piotrcze w poczta.onet.pl
Nie, 8 Maj 2005, 21:02:12 CEST

Witam,

 Zastanawia mnie jedna rzecz. W Ac(MAIN) jest teraz kernel 2.6.11.5-3,
który teoretycznie zawiera alse w wersji 1.0.8. Według wszelkich znaków
na niebie i ziemi, ta wersja alsy wspiera kodek Realteka ALC880 (moduł
snd-azx). Niestety, w ACowym jajku go nie ma. Ściągnąłem więc sobie alsę
1.0.8, spatchowałem źródła (kernel-source), skompilowałem i wszystko
hula. Niestety, patch ten nie nakłada się na źródła uzyskane z
kernel.spec (HEAD).

Moje pytanie brzmi: którego SPECa i które źródła powinienem patchować,
żeby mogły się przydać komuś oprócz mnie? Czy może ktoś inny planuje
domergowanie wspomnianego sterownika?

Pozdrawiam,
Piotrek