SPECS: phpBB.spec - 2.0.15, rel 1, STBR

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pon, 9 Maj 2005, 08:05:55 CEST

On Sun, May 08, 2005 at 06:52:59PM +0200, Mateusz Kamiński wrote:
> Dnia 08.05.05 o godzinie 17:07 +0200, użytkownik Robert 'dzeus'
> Graużenis...:

> Nie zauważyłem, że orginalny source jest zahashowany, a to 20143.tar.gz
> wziąłem za jakiś mod do phpBB...

Nie zmienia to faktu że to jest taki commit to bubel.

> Wczoraj wyszła phpBB 2.0.15:
> http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?f=14&t=288194
>
> Kto wprowadził http://dl.sourceforge.net/phpbb-php5mod/20143.tar.gz
> Mam przez to rozumieć, że orginalne phpBB nie działa z php5? używam
> orginalnego od dłuższego czasu i błedów nie zauważyłem.

Przyjrzę się temu i możliwe że wrócimy do orginalnych źródeł. Chyba
jest jakiś powód dla którego ktoś rozwija równoległe z orginalną
wersją, wersję dedykowaną pod php5.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user