rsync z distfiles

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 9 Maj 2005, 22:45:41 CEST

On Mon, 9 May 2005, Jakub Bogusz wrote:

> [...]
Tutaj to sie do bledu przyznaje, zapomnialem ze oprocz ftp rsyncowany
jest CVS. Tylko wolalbym dla CVSa odrebnego rsynca wiszacego na .113.
Poprostu nie chce by ktos wpadl na pomysl rsyncowania ftpa przez IP CVSa,
bo to sie skonczy scieciem lacza albo innymi klopotami.

> Przestawiłem, ale zabrakło powiadomienia o zmianach... :|
> (o wczorajszym czy przedwczorajszym psuciu cvs-a też)

A jak mialo byc powiadomione jak mi serwer zaczal na twardo zwisac,
ze jedynym wyjsciem bylo uzywanie zdanego wylacznika z an2?
Na irca rzucilem, "Houston, mamy problem" i wolalem czas poswiecic
naprawianiu niz genrowaniu komunikatow.

A problem byl (i mam nadzieje ze juz nie jest) bardzo dziwny.
W momencie zapisu na partycje / vservera CVS w niektore miejsca,
nastepowal zwis urzadzenia /dev/sda (jakby megaraid mial jakis klopot z
xfsem). na konsoli widzialem bledy przypominajace te jakby ktos
odpial tasme od HDD w trakcie pracy.

xfs_repair na wszystkich xfsaxch puszczony w single mode poki co pomogl,
ale dalej nie wiem do konca co to jest. Kernel 2.6.11.7-4v SMP.

M.
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-