PLDWWW: Donations/hardware

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Wto, 10 Maj 2005, 02:07:20 CEST

On 5/10/05, Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org> wrote:

> A zmiana którejkolwiek z tych informacji będzie wiązała się z
> przekopaniem połowy Wiki. Nie mówię już o tym, że jak ktoś postanowi cię
> przypadkiem zasponsorować, to prędzej znajdzie info w googlach niż
> przeklika się przez tą pajęczynę linków.

Patrys... jest późno, wiem... maszyna/donate to dla _ROZLICZEN_. to co
potrzeba jest w donations/hardware.

masz lepsze miejsce, w którym będzie można _PUBLICZNIE_ rozliczyć się
z wpłaconych $$ ? i nie będzie to strona z lista "potrzeb"

-- r.