KDE 3.4 @ amd64 - unresolved symbols

lobo@chello.pl lobo w chello.pl
Wto, 10 Maj 2005, 10:28:47 CEST

Witam!

Po ostatniej aktualizacji kde do 3.4 dostaję następujące komunikaty o
błędach:
kdecore (KLibLoader): WARNING: KLibrary:
/usr/lib64/kde3/kcm_keyboard.so: undefined symbol: init_keyboard_layout
kdecore (KLibLoader): WARNING: KLibrary: /usr/lib64/kde3/kcm_kdnssd.so:
undefined symbol: init_kdnssd

Ogólnie KDE funkcjonuje w zasadzie bez zarzutu, oprócz tego, że
skończyła mi się obsługa samego klawisza "windows", działa tylko jako
modyfikator. Nie wiem czy to nie jest spowodowane jednym z ww
komunikatów.

Mam aktualne wersje pakietów z AC + ready, oraz trochę własnych
kompilatów.

--
Pozdrawiam
Przemysław Białek