rpm-pythonprov

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 10 Maj 2005, 11:01:50 CEST

On Tue, May 10, 2005 at 10:55:46AM +0200, Adam Gołębiowski wrote:

> Nie wiem, nie śledzę wokół paczek pythonowych, nie wiem które podejście
> jest The Right Way.
>
> Na chwilę obecną Th wymaga obecności tegoż, więc chciałbym dowiedzieć
> się, czy mam dodać BR:, czy też upodobnić w tej materii rpma z HEAD do
> tego z AC-branch.

Ten w Ac w ogóle nie ma pythondeps.
Jakiś czas temu chciałem 4.4.1 puścić do Ac - nie wiem co na to
ostatecznie RM.
neona można IMO wyłączyć - wymaganie przez rpm-a kilkunastu bibliotek
z kerberosem włącznie to przesada.

BR: pythonprov zostało usunięte nieco pochopnie...
(była mowa, że "być może" "kiedyś" wykrywanie zależności pythonowych się
pojawi - i może kiedyś się pojawi prawdziwe, a nie tylko wersji ABI)

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/