Braki gnome w ready.

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Wto, 10 Maj 2005, 13:32:33 CEST

On Tuesday 10 of May 2005 10:14, Paweł Gołaszewski wrote:
> P.S.: taka kwestia natury technicznej - czy już na zawsze teraz pozostanie
> ready? Czy jest Ktoś(TM) kto będzie RM-ował dla AC?
Łatwo jest się dopierdalać, a ja już pisałem że przeniesienie nawet kilku
paczek na aktualnej maszynie trwa parę godzin, których w tygodniu nie mam.
Planowałem przenoszenie na ubiegły weekend, ale awarie wybierają zazwyczaj
weekendy, więc musiałem go przepracować. Poprzenoszę jak znajdę parę wolnych
godzin.

--
Marcin Doliński
PLD Linux Distribution