SPECS: phpBB.spec - 2.0.15, rel 1, STBR

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Wto, 10 Maj 2005, 13:39:36 CEST

On Mon, May 09, 2005 at 08:49:01PM +0200, Mateusz Kamiński wrote:
> Dnia 09.05.05 o godzinie 08:05 +0200, użytkownik Robert 'dzeus'
> Graużenis...:

> Na pewno jest jakiś powód, jak doczytasz daj znać

Ja nie czytalem, bo nie szukalem, ale phpbb-php5mod w wersji 2.0.15.4 (ta
co jest w cvs) nie chodzi poprawnie na php4, mozliwe ze to moja wina, ale
update robilem zgodnie z zaleceniami. phpBB z phpbb.com jeszcze nie
sprawdzalem.

Powinienem dodac, ze wersja <= 2.0.14 dziala poprawnie. Osobiscie jestem
za `cp phpBB{,-php5-mod}.spec' i rozwijanie tego jako osobne pakiety.

--
best regards
q#