Java i Th

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Śro, 11 Maj 2005, 17:33:38 CEST

Quoting Marcin Krzyżanowski <krzak w hakore.com>:

> nieno chwila, no czemu nie mozna wybrac najmniejszego, najmniej
> klopotliwego pakietu javovego, wsadzic do niego jave i poprostu wymagac
> go tam gdzie wymagana jest java ?

czy ktos mi moze wytlumaczyc po cholere nam java sun'a ?

[speedy w blah ~]$ java --version
java version "1.4.2"
gij (GNU libgcj) version 4.0.0 20050505

$ rpm -qf `which eclipse` --qf "%{name}\n"
eclipse-platform

[speedy w blah ~]$ rpm -qa | grep tomcat | wc -l
6

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,