SOURCES: xawtv.desktop - make xawtv visible in menu

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 11 Maj 2005, 17:41:13 CEST

On Wednesday 11 of May 2005 17:37, Witold Filipczyk wrote:

> "Video;TV;" nie jest widoczne w menu.

Jest! U mnie jest w Multimedia --> Tuners.
Sam poprawiałem tvtime i kdetv, bo kiedyś z tego co pamietam po dobrym
wpisaniu, te pakiety lądowały gdzieś idzniej.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics