Java i Th

Marcin Krzyżanowski krzak w hakore.com
Śro, 11 Maj 2005, 18:16:17 CEST

On 2005-05-11, at 17:46, robert j. wozny wrote:

> tak. Native Eclispe powered by GCJ  (based on Eclipse 3.1M6)

Eclipse zostal do tego dostosowany.
Nie wiem czy wiesz ale sa aplikacje ktore dzialaja np. tylko na javie
od IBM'a tak samo sa takie ktore dzialaja tylko na javie od sun'a.

GCJ mozna traktowac jako ciekawostke przyrodnicza, ale oparcie
wszystkiego o GCJ akurat nie daje zadnej gwarancji powodzenia akcji. No
ale Apache chce podjac inicjatywe zbudowania wlasnej implementacji J2SE
wiec za pare lat moze cos sie zmienic w tej kwestii :)

Obecnie... powinnismy zrobic wszystko co w naszej mocy zeby jakos
uzywac Javy Sun'a moim zdaniem.

--
Marcin Krzyżanowski
http://www.hakore.com