SOURCES: xawtv.desktop - make xawtv visible in menu

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 11 Maj 2005, 23:38:10 CEST

Dnia 11-05-2005, śro o godzinie 17:37 +0200, Witold Filipczyk
napisał(a):

> "Video;TV;" nie jest widoczne w menu.

Nasze vfolders jest do poprawki.

Poza tym ja i aredridel jesteśmy za usunięciem z menu (czyli usunięciem
lub przeniesieniem do bcond) plików desktop dla aplikacji powodujących
uruchomienie okna terminala (vim, vi, lynx, lftp, ncftp). Ani tego
używać (bo prościej wpisać nazwę w terminalu) ani to klikalne, bo kto by
chciał mieć 60 sesji terminala.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>