SOURCES: xawtv.desktop - make xawtv visible in menu

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 12 Maj 2005, 00:09:52 CEST

On środa 11 maj 2005 23:38, Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:
> Poza tym ja i aredridel jesteśmy za usunięciem z menu (czyli usunięciem
> lub przeniesieniem do bcond) plików desktop dla aplikacji powodujących
> uruchomienie okna terminala (vim, vi, lynx, lftp, ncftp). Ani tego
> używać (bo prościej wpisać nazwę w terminalu) ani to klikalne, bo kto by
> chciał mieć 60 sesji terminala.

Ja jestem zasadniczo za (osoby używające konsoli używają konsoli, a nie
wklikują się w programy konsolowe myszką). I jeśli nie będzie jakiejś bardzo
silnej opozycji, to bym to chciał wprowadzić w Th.