SOURCES: xawtv.desktop - make xawtv visible in menu

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 12 Maj 2005, 14:02:44 CEST

On Thu, 12 May 2005, Tomasz Pala wrote:
> Nie ma kategorii 'aplikacje terminalowe'. A ja nie zgodzę się na
> przeniesienie połowy swoich programów z Network->{i tu kilka kategorii}
> do jakiegoś Terminalowe->Trash, bo nie mam zamiaru się zastanawiać, czy
> xmaxima jest programem terminalowym czy nie.

Mi też się to nie podoba.

IMO właściwą drogą jest raczej dodawanie desktop-ów niż ich wywalanie...
:-/

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost