[amd64] java-blackdown.spec i problem z SOURCES

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Czw, 12 Maj 2005, 22:40:50 CEST

On Thu, May 12, 2005 at 10:04:37PM +0200, Paweł Zaskórski wrote:
> Co jest grane? Popsute md5sum na amd64, czy był włam na serwerze
> ftp.tux.org i zostały podmienione pliki? Ktoś mógłby to zweryfikować?

Problem z builderem. A raczej tym, że mamy więcej niż jedno Source0 w
specu, przez co grepowanie pod kątem Source0 powoduje, iż builder czuje
się zagubiony. IMHO spec do poprawki.

Tak, wiem, że w tym przypadku obecność wielu Source0 (%ifarch'owanych)
ma jakies uzasadnienie ale i tak imho spec do poprawki, bardziej
widziałbym to w postaci:

#v+
%ifarch arch1
Source0: ....
%endif
%ifarch arch2
Source1: ....
%endif
#v-

+ odpowiednie modyfikacje %prep, wtedy i wilk syty, i owca cała.

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.