[amd64] java-blackdown.spec i problem z SOURCES

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 12 Maj 2005, 23:53:16 CEST

On Thu, May 12, 2005 at 23:45:00 +0200, Adam Gołębiowski wrote:

> E, nawet bcond byłby zły (srcrpmy powinny być całkowicie niezależne - od
> architektury, i od bcondów).

No czy ja wiem... Pakiety niedystybuowalne i tak robi się na własny
użytek, a ściąganie i paczkowanie dodatkowych kilkudziesięciu (set?) MB
to już do przyjemnych nie należy. Pamiętam, jak sam się z Operą
męczyłem, która chciała mi się ściągać w paru egzemplarzach - kończyło
się wywalaniem zbędnych linijek ze speca. Bcond ładniejszy.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>        http://vfmg.sourceforge.net/
                                    http://tccs.sourceforge.net/