SOURCES: xawtv.desktop - make xawtv visible in menu

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pią, 13 Maj 2005, 00:20:42 CEST

On Wed, 11 May 2005 23:38:10 +0200
"Patrys :: Patryk Zawadzki" <patrys w pld-linux.org> wrote:

> Poza tym ja i aredridel jesteśmy za usunięciem z menu (czyli
> usunięciem lub przeniesieniem do bcond) plików desktop dla aplikacji
> powodujących uruchomienie okna terminala (vim, vi, lynx, lftp,
> ncftp). Ani tego używać (bo prościej wpisać nazwę w terminalu) ani to
> klikalne, bo kto by chciał mieć 60 sesji terminala.

nie może to się odbyć na drodze usunięcia czy bconda. Optycznie dobrym
mogłoby być Excude na ConsoleOnly, ale oznaczałoby to uzdatnienie
całego gnome-menus o wątpliwą funkcjonalność, która nigdy nie zostałaby
zaakcetowana przez autorów.

Innym rozwiązaniem było by wygenerowanie własnego
~/.config/menus/applications-merged z usuniętymi niepotrzebymi wpisami,
proponuje zainteresować się dokumentacją stanardu.

Rozwiązanie per user jest IMO jedynym słusznym. Dlatego całą sprawę
propouję odłożyć w czasie, aż gnome-menu-editor wraz z gnome 2.12 ujrzy
światło dzienne.

tak to widzę z punktu użytkownika applnk ;)

--
Fryderyk Dziarmagowski