[amd64] java-blackdown.spec i problem z SOURCES

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 13 Maj 2005, 08:43:07 CEST

Dnia 13-05-2005, pią o godzinie 07:54 +0200, Adam Gołębiowski
napisał(a):

> Uhm, a jak to widzisz? (tak, aby przy okazji zrobić dobrze skryptowi builder).

A nie można tak jak ma X11-driver-firegl.spec? (Hint: bcond incall)

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>