[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 13 Maj 2005, 19:15:21 CEST

On Fri, 13 May 2005 18:42:37 +0200, Dariusz Laskowski wrote:

To znowu ja...

> Ja tego nie wiem. Nie jestem developerem, ani nawet nie rozumiem
> jak działa rpm. Mówię po prostu co widać u mnie:

[...]

W zasadzie to jeżeli dobrze rozumiem to co np. Hoppke pisze o Provides
tutaj <http://lubuska.zapto.org/~hoppke/too_much_to_learn/rpm/1_03.html>,
to dałoby się odpowiedzieć na Twoje pytanie: Od zawsze! :-)
Provides wprowadza dodatkowe "zależności" od zawsze! ;-)

A wracając do problemu (trochę już marudzę - kończę):

 gnome-vfs2 ma:

 Conflicts: gnome-vfs2-module-menu <= 0.8-1
 Obsoletes: gnome-vfs2-vfolder-menu

 a gnome-menus-libs ma:

 Provides: gnome-vfs2-module-menu

I jak widać "na obrazku" załączonym w poprzedniej wiadomości
to _nie działa_ dobrze.

W każdym razie bez względu na to czy to jest logiczne, racjonalne
czy też jednak idiotyczne, to gdy nie było tego Provides,
to nie było też konfliktu, który się u mnie ujawnił.

Lepiej już tego wyjaśnić nie umiem. Poza tym dawno już przekroczyłem
normę spamowania pld-devel-pl - spadam już.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                           Ja rozumiem w tramwaju dla kawału