Niespełnione zależności (Postgres, wxWidgets)

Pią, 13 Maj 2005, 21:11:37 CEST

On Friday 13 of May 2005 21:00, Tomasz Olszewski wrote:
> Przede wszystkim pytanie: czy takie mejle jak ten mają sens, czy tylko Was
> stresują, bo uaktualniając pakiet wyszukujecie co trzeba przebudować? Jeśli
> tak, to z góry przepraszam :)
>
> Postgres nie chce mi się uaktualnić, ze względu na niespełnione zależności.
> Oto lista pakietów (tylko ostatnie wersje, łącznie z ac-ready), które
> trzeba by przebudować:
Wydając postgresa 8 developerzy ... zapomnieli zmienić soname :) Zrobili to
teraz. SuSE robi hacka z kopią libpq.so.4 pod nazwą (oraz soname) libpg.so.3.
My też tak zrobimy najprawdopodobniej.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/