SPECS: akregator.spec (REMOVED) - obsoleted by kdepim

Sob, 14 Maj 2005, 14:55:42 CEST

Piotr Szymanski wrote:
> Andrzej Krzysztofowicz (Saturday 14 of May 2005 09:53):
> Nie jestem do tego przekonany. Akregator jest nadal wydawany poza KDE i
> powinein byc dostepny w cvs jako taki.

Jak bedzie go mozna instalowac _zamiast_ tego co jest w KDE, to czemu nie.
Po cvs rm zawsze mozna zrobic cvs add.

> Nie jest tak obsoleted przez kdepim 3.4 jak inne aplikacje bywaly przez kde
> obsoletowane. Do tego u nas w kdepim akregator jest spakowany razem z
> kotnactem i jest zonk, bo wymaga kdepim kiedy tak naprawde go nie wymaga.
>
> Mowilem ci o tym na ircu ze to jest tylko i wylacznie bugw naszym kdepim ze
> nie jest akregator wydzielony ale to sie wiaze z tym ze kolejne przerabianie

Ktos, kto bedzie zainteresowany naprawi i przywroci speca, czyz nie tak?

qboosh nas juz dawno w tym uprzedzil...

  phone (48)(58) 347 14 61