python-wxPython jeszcze raz

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Sob, 14 Maj 2005, 17:58:21 CEST

It seems like on Saturday 14 of May 2005 08:57, Andrzej Krzysztofowicz
typed:
> Tym razem do pythonowcow.
>
> Jest mnostwo niespakietowanych plikow.
> Moglby ktos sprawdzic, czy sa one rzeczywiscie niepotrzebne?

Po kolei:
- wszystkie pliki .py, które są niespakietowane, mają być niespakietowane
(według naszej polityki odnośnie tychże),
- pliki .h lądujące w /usr/include/wx-2.6/wx/wxPython/* z tego, co mi
wiadomo, nie są w praktyce do niczego potrzebne,
- co to za pliki .i nie mam zielonego pojęcia, ale odkąd pamiętam nie są one
u nas paczkowane.
--
Michal Chruszcz -=- Never seen