[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 16 Maj 2005, 16:57:38 CEST

On Mon, 16 May 2005, Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> czy jest jakaś szansa na poznanie szczegółów i definicji słów
> "normalnie" i "śmieci"? Jeśli masz jakieś problemy (oprócz upgradu z
> 2.8) to prosze napisz jakie, a nie siej fudu, ok?

Problem jest z upgrade. Tylko. A może i aż...

Śmieci - ilość provides/obsoletes przy gnome-vfs2 oraz gnome-menus:

Obsoletes:      gnome-vfs-extras
Obsoletes:      gnome-vfs2-vfolder-menu
Conflicts:      gnome-vfs2-module-menu <= 0.8-1
oraz
Provides:       gnome-vfs-menu-module = 1.1-1
Provides:       gnome-vfs2-module-menu
Obsoletes:      gnome-vfs-menu-module
Obsoletes:      gnome-vfs2-module-menu
Obsoletes:      gnome-vfs2-vfolder-menu

Na wyczucie IMO da sie to jakoś ładniej skompresować, ale... nie mam kiedy
posiedzieć... Poza tym - nie wiem co te provides miały kiedyś robić, etc,
etc...
To co jest - działa.

P.S.: właśnie zauważyłem, że gnome-applet-browser-bookmarks-0.5-1 nie
działa... :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost