[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 16 Maj 2005, 21:42:44 CEST

Dnia 16-05-2005, pon o godzinie 15:31 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):
> On Mon, 16 May 2005 11:36:51 +0200 (CEST)
> Paweł Gołaszewski <blues w pld-linux.org> wrote:
>
> [...]
> czy jest jakaś szansa na poznanie szczegółów i definicji słów
> "normalnie" i "śmieci"? Jeśli masz jakieś problemy (oprócz upgradu z
> 2.8) to prosze napisz jakie, a nie siej fudu, ok?

Nie działa upgrade kdewebdev-quanta, bo kde na siłę próbuje za sobą
ciągnąć applnk, który konfliktuje z (preferowanym przeze mnie)
gnome-menus.

Tak używam Gnome, nie, problem nie leży po stronie Gnome.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>