[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Wto, 17 Maj 2005, 09:59:03 CEST

Dnia 17-05-2005, wto o godzinie 09:49 +0200, Paweł Gołaszewski
napisał(a):
> Zdefiniuj "śmietnik"...
Niepotrzebne/przestarzałe/zepsute pliki konfiguracyjne któregoś z
elementów GNOME.

> Nie mam jak sprawdzić teraz.
>
> Poza tym - na 2 maszynach mam to samo: desktop w pracy i laptop w domu,
> więc to nie jest w żadnym razie przypadek...
I na obu robiłeś przejście 2.8->2.10?
To zamiast nowego usera, przenieś/zmień nazwę wszystkim plikom i
katalogom gnomowym w katalogu domowym.
Nie mówię, że to przypadek, ale trzeba jakoś namierzyć przyczynę
problemu :) U mnie działa na GNOME 2.10, więc u Ciebie też powinno.
Jedyne co mi przychodzi do głowy, to właśnie problemy z bałaganem w
domowym. Znanym sposobem na problemy z GNOME jest wywalenie całego
śmietnika gnomowego, odpalenie GNOME jeszcze raz i ponowne
skonfigurowanie środowiska :(

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org