[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Wto, 17 Maj 2005, 10:15:19 CEST

Dnia 16-05-2005, pon o godzinie 23:09 +0200, Patrys :: Patryk Zawadzki
napisał(a):

> Uściśliliśmy to via jabber. Obecna propozycja jest taka:
>
> gnome-menus-filter-* -> desktop-menus-*
Nie wiem, czy tylko ja jestem jakiś zamotany, ale to jak w końcu ma się
co nazywać? Zamiast gnome-menus-filter-desktop będzie
desktop-menus-gnome (jako kopia gnome-menus z excludowanym
ConsoleOnly?) ?

> applnk wydziela desktop-menus-applnk (z P: desktop-menus)
eee. Wydziela? Znaczy kolejny spec dostarczający paczkę taką jak applnk,
ale z wyłączonymi aplikacjami konsolowymi, tak?

> applnk ma R: desktop-menus
Nie no teraz to już zgłupiałem. Czy gnome-menus-* mają dostarczać
przefiltrowaną (ale jednak) strukturę menu? To co zostanie w applnk
jeśli wydzielimy ją do desktop-menus-applnk i jak applnk może wymagać
tak naprawdę siebie samego i po co?

> W ten sposób mamy:
> - wymienne menu
> - możliwość jednoczesnej instalacji KDE i Gnome
Hmm, Wymienne menu? Co na co? Chyba tylko filtrowane na niefiltrowane,
no gnome-menus nie jest z niczym wymienne i nie będzie działa (ze
względu na swoją budowę) z niczym po za GNOME.

W liście zabrakło informacji o tym co ma się z gnome-menus stać, jakie
ma mieć R i P. Bo to mnie tak naprawdę tylko interesuje.
Nie wiem jak to jest w KDE, czy Xfce, ale jeśli chodzi o GNOME, to tak
jak freetz napisał, najlepiej by było olać narazie to czyszczenie
gnomowego menu i poczekać na 2.12 i edytor menu, który pozwoli na
dowolną modyfikację meu.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org