[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Wto, 17 Maj 2005, 10:21:26 CEST

Dnia 17-05-2005, wto o godzinie 10:09 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):
> ekhm. blues ma problem z jednym appletem. wystarczy, że zlokalizuje i
> poprawi klucz w ~/.gconf. Komunikat o błedzie jaki cześniej załączył
> pokazuje gdzie applet szuka. wystarczy wskazać mu właściwą lokalizację.
> to oczywiście jest regresja i powinno być zgłoszone jako bug.
Oczywiście jak zwykle masz rację dorogi Kolego :) I mam nadzieję, że to
rozwiąże problem. Niestety pamiętam, że jak mi się jakieś applety
wywalały, to nie wystarczyło naprawić wpisów gconfowych, tylko jeszcze
coś tam robiłem. Ale nie pamiętam co, dlatego sugerowałem takie
rozwiązanie :)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org