[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Wto, 17 Maj 2005, 10:38:09 CEST

Dnia 17-05-2005, wto o godzinie 10:22 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):
> Kamil =?iso-8859-2?Q?Kosi=F1ski?= wrote:
> [...]
>
> I to IMO powoduje, ze gnome-menus nie moze byc podstawowym menu dla GNOME,
> wymaganym bezwarunkowo przez cokolwiek.
Nie upieram się żeby było. PLD ma swój standard różny od gnomowego i
uważam, że standardowo powinien być applnk. Zależy mi tylko na tym,
żebym mógł mieć gnome-menus zamiast applnk. Nie zaglądałem dawno do
applnk, ale wiem, że freetz dużo tam grzebał, żeby dostosować go do
GNOME. Nie wiem, jak to teraz wygląda, ale pamiętam, że gadałem z nim
kiedyś o tym, żeby tę część, która dostarcza czysto gnomową
funkcjonalność wydzielić z applnk i dać jakiś P. Dać następnie takie
samo w gnome-menus i wymagać tego w GNOME. To by rozwiązało sprawę
GNOME. A to co zostało by niewydzielone z applnk jest dla KDE, czy Xfce
i wszyscy są szczęśliwi. Nie wiem niestety na czym freetz stanął i czy
takie rozwiązanie jest realne.
Czas na głos freetza w tej sprawie :)

> Chyba, ze nie bedzie w _zaden_ sposob kolidowac z applnk.
> Ale wtedy czemu go nie polaczyc z applnk ?
Koliduje i to znacznie. Jak połączyć applnk i gnome-menus, skoro oba
dostarczają prawie to samo?

> IMO powinna tez byc mozliwosc posiadania jednej, wspolnej dla calego systemu
> struktury menu (z alternatywnymi mozliwosciami dla tych, ktorym sie to nie
> podoba).
I takim rozwiązaniem jest applnk, o ile już w pełni wspiera GNOME. A
gnome-menus można traktować jako alternatywę. Nie mam nic przeciwko.
Ważne, żeby w przypadku posiadania tylko GNOME dało się go używać
zamiast appknk.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org