[Ac Ready] gnome-menus-2.10.1-4

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Wto, 17 Maj 2005, 20:43:05 CEST

Dnia 17-05-2005, wto o godzinie 19:33 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Tez w vfmg. Ale moze przesadzilem. Ktos chcial tu xterma usuwac...
Ja w sprawie vfmg nie będę się wypowiadał, bo nie mam o nim pojęcia.
Interesuje mnie tylko zdanie innych (bo rozumiem, że Tobie ono
odpowiada) na temat tego rozwiązania.
Są jakieś sprzeciwy? Jakieś widoczne błędy?

Czy trzeba będzie coś zmieniać w sprawie tych gnome-menus-filter? Czy
proponowane rozwiązanie w żaden sposób nie koliduje z twórczością
patrysa?

Dobrze mi sie wydaje, że w applnk brakuje C: gnome-menus-filter?

A przy okazji, czy ktoś się podejmie zrobienia tych filtrów dla applnk?

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org