diff Ac Th (Re: SPECS: dbus.spec - next step, relese 4.2, java enabled, rebuild w/...)

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 18 Maj 2005, 14:53:25 CEST

On Tue, May 17, 2005 at 01:34:50PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> No właśnie. Poszła do szafy. A jak ktoś będzie stawiał serwer aplikacji dla
> xterminali, to na pewno na jakiejś starej alphie, czy sparcu na które pewnie
> nie mamy nawet openoffica.
nie ma?
jakis czas temu byl i dzialal..

> Acz może jestem w błędzie. Kto i do czego używa obecnie maszyn sparcowych i
> alphowych?
u mnie jeszcze kilka workstacji (8 sztuk ultr10).
w przyszlosci mysle ze z tego zrezygnuje... a istniejace maszynki jako
roznorakie backupy...

oo.. fajne...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI