SPECS: kernel-misc-fuse.spec - provides fusermount for libfuse - r...

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Śro, 18 Maj 2005, 16:30:22 CEST

On Wed, 2005-05-18 at 16:20 +0200, Andrzej Zawadzki wrote:

> Tak z ciekawości, (bo szukam sposobu ja zdalny serwer ftp modmontować)
> jak się teraz tegow takim razie używa? mount to przechwytuje?

/sbin/mount -t siefs (nie umiejąc zamontować standardowo)
odpala /sbin/mount.siefs. Ten jest zlinkowany z libfuse, wykonuje jakieś
magiczne wywołanie biblioteczne, w wyniku którego jest odpalany
fusermount (teraz funkcjonuje jedynie jako helper).

Jak filesystem (np. siefs < 0.5) nie ma swojego mounta i nie zna
magicznego wywołania bibliotecznego to dupa.

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution