Kilka pytań dotyczących Asteriska

Radosław Kintzi radek w rakin.eu.org
Śro, 18 Maj 2005, 20:05:11 CEST

Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):

>Jak do Ac a nie ma AC-brancha, to zdecydowanie na HEAD...

Wrzuciłem właśnie na HEAD pwlib-1.9.0 oraz openh323-1.17.1. Asterisk się
z nimi przebudował i wygląda na to, że błąd z chan_h323 już nie
występuje (testowałem jednak na innej maszynie).  Niestety:

Asterisk Ready.
*CLI> stop now
Beginning asterisk shutdown....
Executing last minute cleanups
  == Destroying any remaining musiconhold processes
Yuck! Error in buffer handling...: Success
Asterisk cleanly ending (0).
Naruszenie ochrony pamięci (core dumped)

Innych testów (poza uruchomieniem i wyłączeniem na standardowej
konfiguracji z rpma) nie robiłem. Nie wiem czy jest sens, ale może ktoś
chce rzucić okiem na cora?

Zaraz potestuje budowanie innych programów.

--
Radosław Kintzi (radek at rakin dot eu dot org)