SPECS: kernel-nogrsec.spec (NEW) - for supported

Czw, 19 Maj 2005, 11:16:22 CEST

Pawel Sikora wrote:

> po co to?
> przeciez spec z LINUX_2_6 pozwala na swobodny
> wybor miedzy <brak>/grsec/openmosix/vserver.

Jak? bconda w auto-ac-kernel-2_6_11_6-4 nie widze.

A chodzilo mi przede wszystkim o zmiane nazwy, ze by sie wersja-z-grsec i
wersja-bez-grsec nie mogly wzajemnie upgrejdowac poldkiem (umozliwiajac przy
tym zwykly upgrejd).

To co wrzucilem ma pod inna nazwa pojsc do supported/

Chyba, ze mozna to samo jakos inaczej/prosciej osiagnac ?

  phone (48)(58) 347 14 61