SPECS: kernel-nogrsec.spec (NEW) - for supported

Czw, 19 Maj 2005, 14:04:16 CEST

Wojciech 'Sas' =?iso-8859-2?Q?Ci=EAciwa?= wrote:

> Da sie ..
> rpmbuild -bb --withour smp --without grsec --without vserv --without
                             ^^^^^^^^^^^^^^^
[ankry w kufel SPECS]$ cvs up -r auto-ac-kernel-2_6_11_6-4 kernel.spec
[ankry w kufel SPECS]$ grep 'with.*grsec' kernel.spec
[ankry w kufel SPECS]$

Jakos magicznie to zadziala ? ;P

> mosix kernel.spec
> i masz to co chcesz ...

Jaka bedzie nazwa?
Bo jak pisalem ma byc _inna_ niz kernel-<wersja>*.rpm
Zeby poldek traktowal to jako _zupelnie_ inny pakiet (uniemozliwiajac
wymiane wersji z grsec na wersje bez tego podczas --upgrade-dist).

Poza tym nie interesuja mnie wersje, ktore sa na wierzcholku brancza, tylko
te, ktore _juz_ trafily do dystrybucji jako "sprawdzone".
Nie mam pewnoesci, czy to co jest na -r LINUX_2_6 nadaje sie do dystrybucji
i czy kiedykolwiek tam trafi. Jesli trafi, to zrobie najwyzej cvs rm.

Jak bedzie ustalone, z wierzcholka ktorego brancza kernele trafiaja do Ac,
to tam wrzuce swoje zmiany jako dla --without.

  phone (48)(58) 347 14 61