gDesklets.spec

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Czw, 19 Maj 2005, 18:39:28 CEST

Dnia 19-05-2005, czw o godzinie 15:49 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):
> Jesli nadal nikt nie zamierza doprowadzic tego na HEAD do calkowitego rel.
> to wieczorem cofam do rev. 1.48 . 4,5 miesiaca tymczasowosci to troche za
> dlugo. Howgh.
Buduje się i działa. Poprawiłem %post/%pre. Przetestowane z deskletem
StickyNotes (nie wiem jak inne i czy wszystko działa). Nie znam się na
pythonie i nie wiem, czy Patch2 jest nadal potrzeby (patchowanego pliku
w źródłach już nie ma). Więcej nie jestem w stanie zrobić.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org