Fwd: Re: Coś ciekawego do poczytania...

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Pią, 20 Maj 2005, 14:21:53 CEST

Dnia 20-05-2005, pią o godzinie 12:15 +0200, Mariusz Mazur napisał(a):
> Samo bumpnięcie releasa w niczym z punktu widzenia ac nie przeszkadza.
Po za tym, że nie wiem co mam robić :) Dalej na HEAD ciągnąć Ac
(podbijać Version/Release) i nie zwracać uwagi na Th i rel dla niego
podbite? Dla mnie to tym lepiej, ale nie mam ochoty, żeby ktoś wyskoczył
z pretensjami, że nie zrobiłem Ac-branch (bo niby dlaczego ja a nie ten
kto coś podbijał dla Th?)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org