aMule.spec - oczko do góry

l00natyk majkl w op.pl
Pią, 20 Maj 2005, 23:34:35 CEST

On Thu, 19 May 2005 14:13:59 +0200
Kamil Kosiński <paladine w op.pl> wrote:

> Racja :) Nawet o tym czytałem, ale jakoś wypadło mi z głowy.
> Tak, czy siak, przydało by się dopracować tego speca :)
Witam

Rozzpaczkowałem troszke. Rel zbite do 1 (wczesniej zapomnialem). Dodany
autopoint. Jeśli jakieś sugestie to teraz ponieważ na 64mb jest hardcore
i raz zaliczylem sefault kompilatora i raz dysk mi sie zwyczajnie
zatrzymał, poszło dopiero za trzecim. :D Także puki mam na dysku i -bb
--short-circuit dziala :D

pozdrawiam
l00natyk

p.s. - webserwera chyba nie ma co dzielic na gui i konsole bo ma skórki
wspólne, chyba ze dorobic jescze paczke ze skinami?