rpmrebuild.spec

Łukasz Gandecki gozda w pstryk.net
Sob, 21 Maj 2005, 09:16:57 CEST

Dnia sobota, 21 maja 2005 01:34, Marcin Doliński napisał:

> A po co ta paczka? Od czego jest rpmbuild --rebuild ?

To chyba do czego innego służy - budujesz rpm'a z tego co w obecnej chwili
masz już zainstalowane na dysku, np w celu wysłania do znajomego, albo na
drugi komputer.
http://rpmrebuild.sourceforge.net/rpmrebuild.jpg
Ten screen dosyć ładnie pokazuje o co chodzi.

--
Pozdrawiam,             | http://pstryk.net
Łukasz Gandecki 'gozda' | GURU/LLUG